Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

8. The Decemberists - What A Terrible World, What A Beautiful World


8. The Decemberists - What A Terrible World, What A Beautiful World

Το έχω πει πολλές φορές, μου αρέσουν οι ακουστικοί "παλιομοδίτικοι" ήχοι. Οι Decemberists είναι από τις μπάντες που κάθε φορά που βγάζει κάτι καινούργιο, ξέρω περίπου τι θα ακούσω, ξέρω πως θα μου αρέσει και ξέρω ότι δεν θα με απογοητεύσουν. Οπότε δεν χρειάζεται να πω πολλά λόγια για το δισκάκι αυτό και το πόσο μου άρεσε. Εξάλλου εμένα δεν χρειάζεται να με πιστέψετε. Τον Nick τον Offerman όμως δεν γίνεται να μην τον πιστέψετε. Αυτόν τον ηθοποιό που ενσάρκωσε την θεότητα με το όνομα Ron Swanson στη σειρά Parks and Recreation, δεν γίνεται να μην τον πιστέψετε. Γιατί ο Nick ξέρει. Και από τη στιγμή που ο Nick o Offerman έπαιξε σε βιντεοκλίπ του δίσκου, σίγουρα αυτός αξίζει να μπει στην πρώτη δεκάδα της μπλογκοβιζιονικής λίστας μου. Δείτε το βίντεο και συνεχίζω. 



Σε περίπτωση που δεν ξέρετε ποιος είναι ο Ron Swanson πάρτε μια μικρή γεύση από το μεγαλείο του.





Από τη στιγμή που τελείωσε η σειρά ο Nick Offerman έχει κυκλοφορήσει μια πλειάδα από βιντεάκια που λέει την άποψη του, δίνει συμβουλές, συνταγές, ή απλά κάθεται δίπλα στο τζάκι.



Άρα ξαναλέω, αφού ο Offerman έπαιξε σε βίντεο των Decemberists, βάση νόμου μπαίνουν στη δεκάδα. Ελπίζω να μη μάθει ότι δεν το έβαλα ψηλότερα και βρω τον μπελά μου...


Η λίστα μου μέχρι τώρα

09. Of Monsters And Men - Beneath The Skin
10. Fabian Holland - A Day Like Tomorrow
11. Mikal Cronin - MCIII
12. Matthew E. White - Fresh Blood
13. Monophonics - Sound of Sinning
14. Steven Wilson - Hand. Cannot. Erase.
15. Nathaniel Rateliff & the Night Sweats
16. Blur - The Magic Whip
17. Courtney Barnett - Sometimes I Sit And Think, Sometimes I Just Sit
18. Tame Impala - Currents
19. Belle and Sebastian - Girls In Peacetime Want To Dance
20. Gaz Coombes - Matador

Δεν υπάρχουν σχόλια: